Periodická tabulka SEO faktorůMnoho „SEO optimalizátorů“ se staví do role alchymistů a kouzelníků, kteří nějakým tajným způsobem ty stránky dostanou ve výsledcích hledání výš. Ale tak to prostě není. SEO se dá normálně naučit, pokud víte, co vyhledávače ocení a naopak potrestají.Každý web je ...
podle Rudolf SVÁTEK, pátek 13. ledna 2017 14:47 persony, ppc
Chcete ve vašich PPC kampaních správně zacílit zákazníky? Víte, jak správně napsat tweet pro „Urban Women“? Pokud copywriter píše článek na web nebo PPC specialista připravuje reklamy a mluví k davu anonymních lidí, je to mnohem obtížnější, než v případě konkrétního člověka, kterého dobře znáte....
10. jubilejní ročník festivalu Ovacopi se konal v rámci obrovského Marketing Festivalu, který se poprvé uskutečnil v industriálním prostředí Dolní oblasti Vítkovic. Festival Ovacopi přilákal více jak 200 účastníků, kteří si mohli zdarma poslechnout, jako každý rok, tři vybrané řečníky. Tentokrát ...
Vnitřní prolinkování vlastního webu je velmi důležitá součást SEO. Je na rozhraní mezi on-page a off-page faktory. Jde o kvalitní zpětné odkazy, nad kterými máte plnou kontrolu, protože se vše odehrává na vašich stránkách. Existuje jedna pokročilejší technika, jak pomocí vnitřních odkazů pomoci ...
Při návrhu klíčových slov pro SEO či PPC kampaně se používají různé nástroje. Několik jich nabízí i samotný Google a v našich končinách máme k dispozici i pomůcky od Seznamu. Mezi nejpoužívanější patří nástroj od Google – Plánovač klíčových slov, který najdete na adrese https://adwords.google.com/...
Dnešní online svět je založený převážně na přístupech, nákupech a celkovém pohybu internetových zákazníků prostřednictvím mobilních zařízení. Není proto divu, že hlavní téma této akce zní: Mobilní zařízení mění vše, co jsme do teď znali a aplikovali (v online marketingu, prezentaci a designu, ...
Microsites, pokud jsou udělány správně, mohou být zajímavou marketingovou strategií. Nicméně panuje několik mylných představ o tom, jak může z microsites těžit SEO a zda spíše neubližují.Z hlediska vyhledávání nemáme moc důvodů doporučovat microsites pro naše klienty. Proč? Pokud chcete vylepšit ...
Nejprve úvodem Doménové jméno, zkráceně doména, je adresa webové stránky na internetu. Její tvar by měl být jednoduchý a dobře zapamatovatelný. Ve skutečnosti doménové jméno nahrazuje IP adresu serveru, kde webové stránky běží. TOP 7 zajímavostí1) Vůbec nejstarší komerční doména, která byla ...
1. Budování branduPro jakékoliv podnikání je důležité získat důvěru zákazníků. Jinými slovy, je třeba, aby se zákazníci ztotožnili s filozofií vaší firmy, vašimi produkty či nabídkou poskytovaných služeb. Právě sociální sítě vám skvěle umožní budovat brand a dobré jméno vaší firmy.Tvář značky se s ...
podle Michaela Nečasová, čtvrtek 4. února 2016 13:42 blog, vícezákazníků
Firemní blogování aktuálně frčí, leč spousta firem se na tomto poli plácá jako ryba na mělčině. Možná jste si založili blog, ale nevíte si rady s obsahem nebo jeho výkon nesplnil vaše očekávání. Než jej pošlete definitivně k šípku, přečtěte si těchto pár řádků.Proč vlastně blogovat?Pokud to s ...